20.3.09

XVII AKCJA GTWB - SCHODY I SCHODKI - CZ. 3, CZYLI GG PW


Jako, że schody łączą zawsze różne poziomy, ale nie zawsze ta różnica poziomów wynika z ukształtowania terenu, bywają tez w budynkach.
Dziś jeden z najbardziej reprezentacyjnych gmachów Stolicy i jego paradne schody.
Oto Gmach Główny Politechniki Warszawskiej projektu Stefana Szyllera:

Zdjęcia pochodzą z roznych "sesji zdjęciowych", można więc na nich prześledzić etapy remontu auli GG PW.






A tu bliżej przedsionka:

I w niecodziennym oświetleniu:

Robią wrażenie!
Hrabia_Piotr.

13 komentarzy:

  1. Anonimowy20/3/09 20:22

    Ukłony Hrabio!! To jedno z tych miejsc które /jak widziałam/ doskonale się fotografuje. Sama jeszcze tam nie fociłam, ale bardzo bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. politechniczne schodki to mistrzostwo, zaiste!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20/3/09 22:00

    To wspaniałe miejsce na fotografowanie schodów. Gratuluje wyboru pleneru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gmach główny politechniki od środka mnie nęci od jakiegoś czasu. Tak jak tysiąc innych miejsc w Warszawie. Tylko jak już uwiecznię, to jakoś nie potrafię przełożyć na notki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20/3/09 23:18

    A co tam TVN robił?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20/3/09 23:49

    Niezwykle inspirujace, dziekuje:)))Niespodziewanie tez wlaczylam sie do Akcji, zapraszam, do zobaczenia.
    AS

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstawiałam je w jednej z poprzednich akcji to teraz sobie odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tukee - musisz to zatem szybko nadrobić

    Nomaderro - mistrzostwo architekta, ale każde miejsce można popsuć kiepską fotografią

    Robert - dziękuję. Wybór nie był trudny, bo dość często bywam w okolicy.

    Rubeus - też mam ten problem, bo jakoś wrzucenie samych zdjęć może nie być interesujące dla czytelników.

    Schwefel - jakąś galę "Piękni dwudziestoletni" czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21/3/09 11:36

    U mnie to samo:)
    Zresztą byłam pewna, że więcej osób wpadnie na pomysł wybrania właśnie tych schodów na akcję, gdyż są na pewno są warte pokazania!

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest tak wspaniałe miejsce, że wycieczki tam prowadzać powinni! Ale może lepiej nie, bo pozadeptują marmury...

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOOO!
    Gdym wiedziala to bym poszla na politechnike do Warszawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie każdy student PW ma zajęcie w Gmachu Głównym. Ja np. miałem tam zajęcia jedynie przez jeden semestr (bo brakowało sal wykładowych w gmachu mojego wydziału).

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, znam te schody - miałem tam sesję zdjęciową z zespołem :D Piękne miejsce, w rzeczy samej.

    OdpowiedzUsuń